Tuesday 17 July 2012

PURPLE GRASS PhOtOsHoOt..!!

15 July sepatutnya aku dgn kawan2 ke Bagan Lalang untuk Beach Photoshoot. tp aku frust sgt sebab talent aku dari 15 horang tinggal 3 horang jek....semua ada hal dan urusan....habis tu aku ni tak hado urusan dan job yg aku tolak ke? 3 jobs tau...huhuhu sedih tp skang aku tak sedih lagi sbb aku tau....mungkin Allah nak bukak rezeki aku lagi cuma dia tarik skit jek job aku hari tu...heheh insyallah ..... apapun terima kasih yg tak terhingga kepada yg sudi menghabiskan plan kita hari tu.... Nassa Isyle yg sengal, Liza cun dan fika yg kecoh, Nik azidah yg sanggup mengangkut pakaiannya utk disponsor bagi shoot kali ni....hihiih cantik2 baju2  dia....nanti sy share kat bawah ni ya. gelagat nakal talent2 nih ....serta dua photog yg rawks habis hahahahah Nasmir Nas dan Yann Estrada.....en. suami sy pun terima kasih ya...hehehehe..happy happy happy...



















No comments: