Friday 20 June 2014

CREATIVA.my for Hasha & Nisha Kumar


Hi again guys... ni nak share citer dan alkisah nya photoshoot kali ni.  Sy ni kalau org dah panggil mekap org. mmg susah nak tanya customer kena mekap sape... bukan tak nak tp bagi sy setiap kerja yg diberi tu adalah tanggungjawab. jadi tanggungjawab saya adalah settlekan kerja saya tanpa mengira siapa yang sy mekap.  So alkisahnya, sahabat creativa.my saya ni, Edzwan Hafiz call up sy, kak joy tolong mekap someone utk shoot. oraite aje aku ni hahahhaa.. bab mekap mmg aku suka  suka suka suka..... heeeee.. teruk betul... so sementara menunggu model kita org datang, aku la yg jadi mangsa mereka2 di studio.. hahahah ... actually teringin gak nak merasa kehangatan lampu studio creativa yg lejen ni.. hahhaha... ye la abg amri ginang punya studio kan.... akhirnya dpt jugala aku merasa panahan cahaya lampu ke kulit muka aku yg tak berapa nak tegang lagi dah ni hahhah... mmg menakjubkan... hihihi suka suka suka

Setelah menunggu agak lama, baru la tiba model yang ditunggu.. masa tu aku tak pakai spek mata (rabun la ni) aku pun main lambai jek la... hahahahah.. bila pakai jek alamakkkkkk!!! hasha rupanya hahahahahahh gelak bengong aku hihihi.. hasha pun tanjat tgk aku yg mekap dia hahahha  gitu la kisah disebalik photo2 yg mabeles ni... dan tak sangka hasha mmg superb.... ye la tau je la aku ni mmg alegik skit kalau model pose ala2 lembut gitu, lentik sana lentik sini aduhh aku plak yg rasa nak patah jari patah pinggang tgk hehehhe..apapun aku mmg suka dgn pose hasha dan nisha... haaaaa citer pasal nisha ni pun best jugak.. aku masih tanjat sebenarnya bila nisha datang utk mekap sbb ye la bila si edzwan hafiz beritau dia ni Miss Earth Malaysia hhahahah aku dah gelabah.... habis la aku lepas ni...hahahha.. tp apa pun nisha mmg superb.....sy suka suka suka

both of them mmg hebat berposing.... tq gugurls sbb trust my artwork... so jamulah mata korang semua dgn photo2 yg ada kat bawah ni ya... enjoy... :D













2 comments:

Unknown said...

Power lu skg ni joy! Superb!!

joy hussin said...

hehhehe mana ada brader... biasa jek... model jek lawo hihii mekasih ya...